Optimalizace pro vyhledávače (SEO) u Vašeho e-shopu #7
- SEO META u produktu
- URL adresy produktu http://doc.digimadi.com/cs/e-shop/268-nastaveni-seo-meta-a-url-u-produktu-a.html
- aktivace XML zdroje pro heureka.cz a zbozi.cz http://doc.digimadi.com/cs/e-shop/products/250-xml-export-produktu-a.html
- Rozdílný název v XML pro srovnávače
- Google Sitemap a jeho aktivace http://doc.digimadi.com/cs/websites/272-nastaveni-google-sitemap-a.html
- RSS feed článků http://doc.digimadi.com/cs/websites/275-rss-feed-clanku-a.html
- Přesměrování domén http://doc.digimadi.com/cs/marketing/domeny-a-presmerovani-seo/225-presmerovani-domeny-na-jinou-url-adresu-a.html
- Korektní přesměrování URL adres http://doc.digimadi.com/cs/marketing/271-jak-presmerovat-url-adresu-a.html
- Zkrácení URL adres http://doc.digimadi.com/cs/marketing/269-jak-zkratit-url-adresu-a.html
- Sledování externích zpětných odkazů http://doc.digimadi.com/cs/marketing/270-jak-sledovat-zpetne-odkazy-a.html
Líbil se vám článek? Sdílejte jej.
comments powered by Disqus