Press enter to see results or esc to cancel.

Jarek Mikeš v 

Jak zvýšit proklikovost u provizních odkazů

Registrovali jste se do provizních programů, vytvořili jste produktové stránky a články na svých stránkách, ale stále máte malou proklikovost odkazů? Mám pro vás pár tipů, jak proklikovost můžete výrazně zlepšit.

1. Snažte se mít v článku a na webu minimum externích zpětných odkazů. Pokud jich máte totiž hodně, uživatel může být zmaten.
2. Vytvořte "vyvolání uživatele akci" neboli "call-to-action". To můžete udělat tak, že do článku umístíte velký barevný odkaz, tlačítko, baner či nějakou další grafiku, která bude nabádat ke kliknutí.
3. Provizní odkaz sdílejte přímo na svých sociálních sítích (Facebook, Twitter, Google Plus). Nebojte se jej dávat do popisků u svých videí (např. u YOUTUBE).
4. Provizní odkazy na kvalitní provizní programy, můžete umisťovat i do svých e-mailových podpisů.
5. Vyhraďte si v týdnu čas třeba hodinu na budování zpětných odkazů. Jednoduše si domlouvejte umístění svých provizních odkazů a odkazů na své stránky na cizí stránky, blogy, e-shopy, portály.
6. Do svých e-mailingů zahrnujte více zpětné odkazy. Tím však není myšleno ve větším množství, ale časteji. Platí totiž pravidlo, že ne každý zaslaný e-mail je nabídka. Zkuste však i z e-mailů, které nabídky nejsou, zakomponovat i nabídky skryté.


Líbil se vám článek? Sdílejte jej.


comments powered by Disqus