Press enter to see results or esc to cancel.

Jarek Mikeš v 

Co všechno budete muset podstoupit? (#2)

Dobrá zpráva je, že určitě nebudete muset podstoupit to, co jsem podstoupil já. Statisíce v nevydařených projektech, stovky hodin času ztraceno nad řešením nepodstatných věcí. Myslím si, že právě čas je něco, co nás dělá všechny rovnocenými. Všichni ho máme stejně, nikdo není bohatší nebo chudší. A veškerá má doporučení povedou k tomu, abyste ušetřili v první řadě čas, pak peníze a následně to ostatní.

Celá naše společná cesta a vlastně cesta většiny podnikatelů je prakticky stále ta samá.

1. Odhodlání

To první, co potřebujete, je nadšení a odhodlání něco dokázat. Bez toho ani nezačínejte, protože to prostě nedotáhnete daleko.

2. Budete potřebovat nástroje na tvorbu obsahu na Internetu

Není to až tak překvapivé. Pokud chcete vydělat peníze přes Internet, musíte mít možnost vytvářet webové stránky, e-shopy a další obsah právě na Internetu. Ale nebojte se, tento bod máte už vyřešený, jen o tom ještě nevíte.

3. Budete muset investovat peníze, pro začátek pár stovek

Jsou věci, které prostě budete potřebovat, jestli chcete začít. Jako například vlastní doména (stojí do 200 Kč na rok). Díky ní získáte možnost mít vlastní emailovou adresu a webové stránky. K tomu bude potřeba nějaké prostředí s redakčním systémem. Tuto problematiku vysvětlím později. Opět platí to, co v předchozím bodě, tedy máte to vyřešené, jen o tom ještě nevíte.

4. Budete se muset učit

Žádný učený z nebe nespadl. Pokud chcete být úspěšní, postupujte tak, jak píši na těchto stránkách. Nepřeskakujte, nedělejte žádné zkratky. Nepomůžete si a proces nijak neurychlíte. Všechno chce čas.

Je to jako hrát na violu (zrovna se na ni učím). Existuje taková metoda pro děti, která tedy funguje i na dospělé. Jmenuje se SUZUKI metoda. Princip je v tom, že se učíte a hrajete písničky bez znalosti not. Hrajete podle sluchu. Hrajete písničky, které odpovídají vaší úrovni, nepřeskakujete. Až zvládnete jednu, jdete na další. A po čase se dostanete na určitou úroveň, kdy vám všechno začne do sebe zapadat.

Tento můj průvodce je prakticky stejný. Nepotřebujete v určité fázi znát metriky na měření PPC kampaní, neptřebujete znát faktory SEO či co to je jQuery. Až přijde čas, budete to znát a hlavně budete to umět použít. Věřte mi.

 

Přejít na další článek:
Jak vlastně funguje marketing na Internetu (#3)


Líbil se vám článek? Sdílejte jej.


comments powered by Disqus