Press enter to see results or esc to cancel.

Blog Image
Jarek Mikeš v 

Jak umístit nabídku na Internet - tvorba www stránek (#7 / 2. část)

Dostáváme se k té nejdůležitější části, a to vytvoření samotných webových stránek. Tyto stránky můžeme nazvat výlohou našeho obchůdku. A k naší výloze budeme chtít nalákat samozřejmě co nejvíce návštěvníků.

Vytvoření stránek není v dnešní době žádná složitá věc. Existuje mnoho řešení, jak se dopracovat k výsledku. Můžete využít některé ze služeb na tvorbu webů, eshopů. Můžete si nechat zkusit nainstalovat Wordpress, redakční systém, který je zdarma.

Já vám ani jednu variantu nedoporučím, jednoduše proto, že nejsem přesvědčen o tom, že vše bude fungovat, jak má. Pokud chcete, abych vám ukázal, jak to funguje u mě, musíme využívat stejné nástroje. Nechci, abychom řešili problémy, že ten systém nemá něco a nebo řeší některé funkce jinak. Nechci abyste si museli dělat starosti, o tom jaký hosting zřizovat, kde co nastavit, jak co aktualizovat a technicky udržovat.

Pokud máte registraci ve WebSelleru, jednoduše klikněte na tlačítko Vytvořit webové stránky. To najdete na úvodní stránce. Ještě předtím si zaregistrujte doménu. Jak doménu registrovat (či nastavit), jsme si řekli v předchozím článku. Jestliže registraci nemáte, registrujte se.


Po kliknutí na tlačítko se vám objeví jednoduchý formulář, který vyplňte dle instrukcí na obrázku. 


Začněte blogem

Nejjednodušší a nejdostupnější způsob jak začít, je vytvořit si blog. Na něm krásně uvidíte, jak jednotlivé prokliky a vazby fungují. Budete si také moci vyzkoušet i propagaci článků a naučíte se určitou rutinní práci.

A že nevíte o čem na blogu psát? Jednoduše o tom, co je spojeno s nabídkou, kterou jsme společně vytvořili. Například chceme doporučit půjčovnu svatebních šatů v Brně, kde máme domluvený provizní program. Napíšeme tedy článek třeba o tom, kolik stojí nové svatební šaty, jaké jsou druhy a výrobci. Můžeme článek proložit obrázkami a samozřejmě ODKAZY.

Článek se nesnažte psát komerčně a také nevkládejte příliš mnoho odkazů (2-3 v článku je ideální množství). Jednoduše pište svůj osobní názor na danou problematiku. Pište, co si myslíte, nebojte se být subjektivní. Subjektivnost je to, co bude dělat váš blog unikátní. Zapomeňte na nějaké předsudky, že musíte mít názory jako druzí.

Jak vkládat odkazy

Vložit přímé odkazy směřující na partnerské stránky nestačí. I když většina sdílení je právě tohoto charakteru. Tedy z 99% jsou odkazy sdíleny uživateli, co z toho nic nemají. My ale do této skupiny patřit nebudeme.

Vkládání provizních odkazů se snažte vždy dělat prostřednictvím zkracovače odkazů. Docílíte tak toho, že budete mít pod kontrolou, kam odkaz bude směrovat. Například budete směrovat na partnera PNEU Adámek. Odkazy na něj budete umisťovat na blogu, sociálních sítích, v diskuzích, atp. Jenže po čase se s tímto partnerem rozejdete (i to se stává a stávat se to bude). Za normálních okolností byste o takto pracně vybudovaný provizní odkaz přišli. Jenže když použijete zmíněný zkracovač, jednoduše v administraci změníte adresu nového PNEU partnera. Změna se projeví okamžitě, všude kde jste odkaz sdíleli.

Nástroj na zkracování adres s názvem "Zkracovač URL adres" si můžete zdarma aktivovat ve svém WebSeller účtě. Stačí když se přihlásíte  do svého účtu, kliknete na Obchodní centrum a vyberete si zmíněnou aplikaci. Po rozkliknutí aplikace kliknete na tlačítko Instalovat aplikaci. Ihned po kliknutí je aplikace k dispozici ve všech vašich stávajících i budoucích projektech.


Pro použití zkracovače URL adres, potřebujete mít vlastní doménu.

Co když nemáte provizní odkazy, ale máte dohodnutého provizního partnera?

Samozřejmě i tato situace může nastat. Zkusím pro vás připravit návod, jak v těchto případech postupovat. Pokud chcete mít přehled, kdy článek vydám, staňte se fanoušky Facebooku nebo mě sledujte na Twitteru.


Foto: Kate Hiscock


Líbil se vám článek? Sdílejte jej.


comments powered by Disqus