Press enter to see results or esc to cancel.

Co dělat, když nestíháte vytvářet obsah pro blog [guest blogging] (#15)

Zřídili jste si blog, zvládáte psát pár článků týdně a přesto cítíte, že to není ještě pořád ono? Víte, že chcete mít mnohem hodnotnější a rozsáhlejší obsah, ale prostě to časově nezvládáte? Mám pro vás dobrou zprávu, tento problém má celkem jednoduché řešení a co je hlavní, je naprosto zdarma.

Detail

Naučte se hledat klíčová slova přes seznam.cz (#13)

Dostal jsem od vás několik e-mailů, kde jste v rozpacích, že absolutně netušíte o čem psát. Dokonce i přesto, že máte touhu psát. Mám pro vás užitečné tipy, jak načerpat inspiraci a zároveň využít hledanosti klíčových slov tak, abyste zvýšili svoji návštěvnost.

Detail

Jak si vytvořit účet v Google Analytics (#12a)

Někdy je celkem "porod" vyznat se v procesech služeb Google. I já sám občas mám problémy pochopit co vlastně po mě chtějí. Vím, že vytvoření účtu u Google a možná u Google Analytics může být pro zkušenější uživatele banální záležitost, ale třeba já osobně bych ve svých začátcích za podobný návod byl rád.

Detail

Jak měřit na webu návštěvnost přes Google Analytics (#12)

Jak jsem již několikrát uváděl ve svých článcích, nemám rád, když jsem nucený učit se pro každou službu rozdílné prostředí. Google Analytics není vyjímkou. Je to skvělá služba a velice těžko se hledá konkurence. Pokud jste však laik, kterého zajímají jen základní čísla a informace, máte co dělat se v takové službě vyznat.

Detail

První kroky nastavení blogu - optimalizace pro vyhledávače / SEO (#11)

Jeden z dalších kroků, který bude potřeba u vašeho blogu nastavit, jsou prvky, usnadňující indexaci vyhledávačům. V překladu to znamená, že musíte blog připravit tak, aby ho například google.com nebo seznam.cz mohl co nejsnáze přečíst. Pokud těmto vyhledávačům připravíte obsah ke konzumaci, mnohem snáze pak budete dohledatelní prostřednictvím vyhledávání.

Optimalizace či SEO, je jedno z nejkontroverznějších oborů na Internetu vůbec. Existuje bezpočet názorů, praktik a pseudo oborů, které pod SEO zapadají. Pravdou je, že řada rad a metod, funguje jen v kombinaci s určitými dalšími faktory. Proto neexistuje úplně univerzální návod, jak docílit perfektních výsledků.

Detail

Napsání prvního článku s provizními odkazy na www.cestopisec.cz (#8a)

Po mém úvodním článku, kde jsem vám popsala, jak jsem si zaregistrovala doménu a vytvořila vlastní blog www.cestopisec.cz, mám pro vás další článek. Tentokrát vám popíšu, jak jsem se vypořádala s napsáním prvního článku a vložila do něho provizní odkazy.

Po vytvoření samotného blogu jsem se musela zamyslet nad tím, o čem chci vlastně psát. Mám namyšleno přibližně 10 témat dopředu, o kterých se chci podělit s čtenáři. Jakmile jsem měla zvolené téma, už nebylo tak těžké něco sepsat. Ze začátku jsem měla trošku obavy, vždyť nemám moc zkušeností.

Detail

Ještě nejste rozhodnutí? Pořád tápáte?

Pořád se nemůžete rozhodnout, jestli začít? Nejste si jisti? Nejjednoduší cesta je prostě začít a na nic nečekat. Vždycky jsem si říkal, že je lepší to v životě zkoušet, než si později vyčítat, že jsem to nezkusil.

Detail

První kroky nastavení blogu - propojení s komunitou a čtenáři (#10)

Než začnete číst tento článek, přečtěte si předchozí část mého seriálu. V něm jsme se dozvěděli, jak je to s nápadem a oborem, vyběrem domény a vytvořením stránek. Také jsme si řekli, jednu z možností, jak oslovovat provizní partnery.

Detail

Nápad, výběr domény a vytvoření blogu (#7a)

Ahoj, jmenuji se Lenka. Rozhodla jsem se, že se zapojím do projektu 200000.cz, a to tak, že si sama vytvořím vlastní web a půjdu krok po kroku podle zde zveřejněných návodů. Protože jediné, co tím můžu ztratit je čas a možná nějaký ten peníz. Získat můžu určitě více a člověk se ještě něčemu přiučí, tak proč to nezkusit.

Detail

20 způsobů, jak přivést na webové stránky cílenou návštěvnost (#9)

A blížíme se do té nejnáročnější části. To, že jsme si vybrali doménu, máme sestavenou nabídku partnerů, vytvořili jsme si stránky a do nich zapracovali provizní odkazy, neznamená vůbec nic, pokud nebudeme mít návštěvnost.

Prakticky 90% naší práce bude právě o řešení návštěvnosti. Jak zajistit co nejvyšší a zároveň, jak zajistit, aby to byla relevantní návštěvnost? Slovo relevantní používám v článcích záměrně. A co to vlastně znamená? Jednoduše je to návštěvnost, která hledá to, co nabízíte či to, o čem máte vytvořený obsah.

Detail

Získání prvních provizních odkazů (#8)

Jakmile máte připraveny webové stránky na vlastní doméně a máte v hlavě několik témat na články, o kterých chcete psát, budete s jistotou potřebovat provizní odkazy. Tyto provizní odkazy "zakomponujete" do svých článků.

Detail

Jak umístit nabídku na Internet - tvorba www stránek (#7 / 2. část)

Dostáváme se k té nejdůležitější části, a to vytvoření samotných webových stránek. Tyto stránky můžeme nazvat výlohou našeho obchůdku. A k naší výloze budeme chtít nalákat samozřejmě co nejvíce návštěvníků.

Vytvoření stránek není v dnešní době žádná složitá věc. Existuje mnoho řešení, jak se dopracovat k výsledku. Můžete využít některé ze služeb na tvorbu webů, eshopů. Můžete si nechat zkusit nainstalovat Wordpress, redakční systém, který je zdarma.

Detail

Jak umístit nabídku na Internet - výběr domény (#7 / 1. část)

V předchozích článcích jste se dozvěděli, jak vytvořit svoji nabídku. Tím máte z poloviny hotovo. V té druhé polovině vás čeká umístění nabídky na Internet. A protože chceme budovat svůj vlastní projekt, který nám později bude vydělávat, začneme registrací domény.

Pokud máme cílovou skupinu v ČR, doporučuji určitě .cz doménu. Snažte se vyhýbat .com, .net, .org doménám. Jednoduše proto, že s .cz budete mít svoji cestu na českém trhu prostě jednodušší.

Detail

Vytváříme nabídku a učíme se oslovit dodavatele (#6)

V článku Na co se na Internetu vůbec zaměřit? Jaký produkt si vybrat? (#5) jsme si částečně naznačili, jak budeme samotnou naši nabídku tvořit. Pojďme se na samotnou tvorbu podívat více do hloubky.

Abych mohl psát o konkrétním příkladu, vyberu si za obor svatby. Svatební obor mi sice není tolik blízký, nicméně v samotných souvisejících nabídkách mám přehled.

Detail

Na co se na Internetu zaměřit. Jaký si vybrat produkt? (#5)

Výběr oboru, produktu či služby není zas tak těžký, jak se může zdát. O samotném výběru se neustále vedou náruživé diskuze. V nekonečném množství článků se dozvídáte o tom, jak je nutné dělat průzkumy trhu či analýzy cílových skupin. K tomu se často uvádí, že musíte být připraveni na nutné investice, jinak se v oboru prostě nemůžete uchytit.

Detail