Press enter to see results or esc to cancel.

Jak vytvořit výdělečný blog

Seriál, který vás podrobně provede postupem, jak vytvořit výdělečný blog. Od samotné vašeho nápadu až po fyzické vytvoření blogu. Dozvíte se, jak funguje vydělávání na Internetu a naučíte se, jak těchto znalostí využít v praxi. Abyste mohli začít, potřebujete pouze mít základní znalosti práce s Internetem. Každá část je podrobně popsána v jednotlivých článcích.

POZOR! Psaný blog 200 000 byl již ukončen. Mám pro ale dobrou zprávu. Nově můžete sledovat YOUTUBE verzi, kde každý den vydávám nový díl. Nezapomeňte se proto přidat k odběrům, aby vám žádné video neuniklo. Budu se na vas těšit :-).

TIP: články si můžete odškrkávat jako splněné, či přečtené a kdykoliv se zpětně vrátíte, budete mít přehled co jste již četli a vyzkoušeli. Stačí kliknout na kolečko v seznamu článků seriálu.

Články seriálu:

Další články o příjmech z blogování naleznete níže.

Podcasty (AUDIO)

Součástí seriálu jsou také podcasty, zvukové záznamy ve formátu MP3. Tyto podcasty jsou mluveným slovem jednotlivých článků a jsou navíc rozšířeny o detailnější komentáře a tipy.

Jak umístit nabídku na Internet - výběr domény (#7 / 1. část)

V předchozích článcích jste se dozvěděli, jak vytvořit svoji nabídku. Tím máte z poloviny hotovo. V té druhé polovině vás čeká umístění nabídky na Internet. A protože chceme budovat svůj vlastní projekt, který nám později bude vydělávat, začneme registrací domény.

Pokud máme cílovou skupinu v ČR, doporučuji určitě .cz doménu. Snažte se vyhýbat .com, .net, .org doménám. Jednoduše proto, že s .cz budete mít svoji cestu na českém trhu prostě jednodušší.

Detail

Vytváříme nabídku a učíme se oslovit dodavatele (#6)

V článku Na co se na Internetu vůbec zaměřit? Jaký produkt si vybrat? (#5) jsme si částečně naznačili, jak budeme samotnou naši nabídku tvořit. Pojďme se na samotnou tvorbu podívat více do hloubky.

Abych mohl psát o konkrétním příkladu, vyberu si za obor svatby. Svatební obor mi sice není tolik blízký, nicméně v samotných souvisejících nabídkách mám přehled.

Detail

Na co se na Internetu zaměřit. Jaký si vybrat produkt? (#5)

Výběr oboru, produktu či služby není zas tak těžký, jak se může zdát. O samotném výběru se neustále vedou náruživé diskuze. V nekonečném množství článků se dozvídáte o tom, jak je nutné dělat průzkumy trhu či analýzy cílových skupin. K tomu se často uvádí, že musíte být připraveni na nutné investice, jinak se v oboru prostě nemůžete uchytit.

Detail

Jaké obchodní nástroje budete potřebovat? (#4)

Abyste mohli na Internetu úspěšně podnikat, budete potřebovat hned několik věcí.

  1. Internetovou stránku na vlastní doméně
  2. Mailer (nástroj na automatické rozesílání e-mailů)
  3. Nástroj na maskování (zkracování) odkazů
  4. Nástroj na sledování odkazů

Tyto čtyři nástroje jsou naprostým základem.
Více se dozvíte v detailu článku.

Detail

Jak vlastně funguje marketing na Internetu (#3)

Internetový marketing je velmi často skloňované spojení. V odborné sféře je velká řada souvisejících oborů, na které se internetový marketing rozděluje, ale ty nebudete ve svých začátcích potřebovat. Internetový marketing je jednoduše celý trh na Internetu. Tedy potkávání se nabídek s poptávkou. Pro lepší představu jsou níže uvedeny příklady.

Detail

Co všechno budete muset podstoupit? (#2)

Dobrá zpráva je, že určitě nebudete muset podstoupit to, co jsem podstoupil já. Statisíce v nevydařených projektech, stovky hodin času ztraceno nad řešením nepodstatných věcí. Myslím si, že právě čas je něco, co nás dělá všechny rovnocenými. Všichni ho máme stejně, nikdo není bohatší nebo chudší. A veškerá má doporučení povedou k tomu, abyste ušetřili v první řadě čas, pak peníze a následně to ostatní.

Detail

Říká se, že peníze nejsou všechno (#1)

V nejrůznějších diskuzích, poradnách i konzultacích s odborníky na mezilidské vztahy se často dozvídáte, že peníze nejsou všechno. Toto slovní spojení vám opakovaně potvrzují i lidé, kteří dosáhli pohádkového bohatství. V České republice takových lidí naleznete celou řadu, mezi ně patří i Karel Janeček. Ve světě pak nalezneme příklady filantropů u manželů Gatesových nebo hereckého páru Angelina Jolie a Brad Pitt.

Detail